Det är reklamen där de visar klipp från District 9 och några andra filmer, och säger att filmen börjar 21-ish.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
TV11 Filmreklam
Nästa efterlysning →tor, 17 november 2011 kl. 03:18
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 2 mars 2013 kl. 23:58
Jag undrar också - reklamen är för vad de kallar "niobio", alltså att de visar filmer kl. 21:00 varje kväll.
Anonymous,
sön, 29 januari 2012 kl. 23:48
Jag såg en nyss och undrar samma