TV11 Filmreklam

Nästa efterlysning →

tor, 17 november 2011 kl. 03:18

Det är reklamen där de visar klipp från District 9 och några andra filmer, och säger att filmen börjar 21-ish.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 29 januari 2012 kl. 23:48

Jag såg en nyss och undrar samma

Anonymous,

lör, 2 mars 2013 kl. 23:58

Jag undrar också - reklamen är för vad de kallar "niobio", alltså att de visar filmer kl. 21:00 varje kväll.

Anonymous,

sön, 3 mars 2013 kl. 03:03

http://www.youtube.com/watch?v...
Här finns låten

ANNONS: