Nissan Qashqai

Nästa efterlysning →

mån, 14 november 2011 kl. 12:41

Tänkte kolla om någon vet vilken låt som används i nya Nissan Qashqai reklamen - då bilen körs runt i stan med tecknade figurer runt sig.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 20 november 2011 kl. 20:37

http://reklammusik.se/?q=node/...

ANNONS: