Bio Stig helmer

Nästa efterlysning →

lör, 5 november 2011 kl. 18:49

http://www.youtube.com/watch?v=ERVrutb_nuI Vad heter låten efter 1 minut ! :)

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 5 november 2011 kl. 23:45

verkar heta be-bop eller möjligen be-bop baby, tror att den ska finnas på CD som kommer med musik från filmen, släpps i december. du kan fråga Lasse Åberg själv på Facebook

https://www.facebook.com/pages...

ANNONS: