http://www.youtube.com/watch?v=ERVrutb_nuI Vad heter låten efter 1 minut ! :)
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Bio Stig helmer
Nästa efterlysning →lör, 5 november 2011 kl. 18:49
lör, 5 november 2011 kl. 18:49
http://www.youtube.com/watch?v=ERVrutb_nuI Vad heter låten efter 1 minut ! :)
ANNONS:
Anonymous,
lör, 5 november 2011 kl. 23:45
verkar heta be-bop eller möjligen be-bop baby, tror att den ska finnas på CD som kommer med musik från filmen, släpps i december. du kan fråga Lasse Åberg själv på Facebook
https://www.facebook.com/pages...