Dancestar Party till Playstation

Nästa efterlysning →

tis, 1 november 2011 kl. 17:44

Vad heter låten på reklamen till Dancestar Party för Playstation 3? Den går på Kanal 5 tror jag men är ej riktigt säker. Det låter som en funkig houselåt och det är någon kör som sjunger ljust till en beat.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tis, 1 november 2011 kl. 23:10

Duck Sauce "Barbra Streisand" kan det vara annars för den är med i reklamen. men den är ju så känd att alla känner igen den så d är väl någon annan låt?

MvhMarcus,

tis, 8 november 2011 kl. 04:00

Ja, det är Duck Sauce "Barbra Streisand" i den reklamen. :)

Anonymous,

tis, 1 november 2011 kl. 23:04

Du menar inte dance central 2? Den reklamen går ofta o finns inlagd

ANNONS: