Partaj har en instrumental vinjett som är riktigt skön. Någon som har hittat den på youtube eller någon annan stans?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Partaj vinjett
Nästa efterlysning →mån, 31 oktober 2011 kl. 15:17
MvhMarcus,
mån, 31 oktober 2011 kl. 23:47
Det är Partajs egen vinjettmusik, framförs live i progammet. Det finns vissa sketcher på Youtube men vinjetten verkar bara finnas på Kanal5Play.
http://www.kanal5play.se/progr...