Går nu på tv (har gått sedan början av oktober och förmodligen september också). En hel familj med modeller som gör reklam för vinterjackor och allt möjligt. Pling-pling ljud och en tjej som sjunger med väsande/elektronisk röst "Come and show your colours". Någon som vet ? Fett skön låt!
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Stadium - "Come and/on show your colours"
Nästa efterlysning →ons, 26 oktober 2011 kl. 02:22
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Andreas,
tor, 27 oktober 2011 kl. 05:48
Inga problem :) För övriga besökare så finns arkivinlägget upplagt här:
http://reklammusik.se/?q=node/...
/admin
Anonymous,
ons, 26 oktober 2011 kl. 07:26
Hittad, Lonely Drifter Karen - Show Your Colours fast den remixade versionen är så mycket bättre. Och det är tydligen intersport, inte stadium, det var därför jag inte hittade den. Sorry!