Viasat fotboll , reklampaus

Nästa efterlysning →

ons, 16 mars 2011 kl. 22:50

Jag letar efter låten som spelas när det blir halvtid i matcherna. Det är ett gittarsolo som spelas medans det görs reklam för kommande matcher.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 20 mars 2011 kl. 20:23

Låten heter Rollin' Crumblin' med Tom Rothrock! http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

fre, 25 mars 2011 kl. 19:25

den var det, grymt.

Anonymous,

fre, 18 mars 2011 kl. 08:20

Jag undrar också vilken det är, har glömt att använda soundhound på min iphone varje gång den kommit upp. Men ska försöka komma ihåg det till nästa gång.

Anonymous,

fre, 18 mars 2011 kl. 02:43

Jag tror att du menar Fire - Kasabien
http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: