Låten i frisbee reklamen

Nästa efterlysning →

tor, 10 mars 2011 kl. 18:49

Har letat hur länge som helst efter låten som spelas i norrlands guld reklamen när dom kastar frisbee, men utan resultat. Någon som vet vad den heter?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

fre, 11 mars 2011 kl. 02:39

Det är Yngve Stoor, han dog 1985. Han spelade in hundratals låtar och det finns nästan inga texter på nätet, tror också att det är en reklamlåt där man "snott" stilen. Testa plattan "Jul med Yngve Stoor", kult som fasen. :-)

Mvh
/Marcus

Anonymous,

lör, 12 mars 2011 kl. 00:19

Stort tack för svaren, som jag har letat.

Anonymous,

fre, 11 mars 2011 kl. 01:22

Den här med Hawaii-gitarr?

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

fre, 11 mars 2011 kl. 01:58

aa Precis

Anonymous,

fre, 11 mars 2011 kl. 02:37

Det är Yngve Stoor eller någon okänd sångare som imiterade hans stil och gjorde en kort låt till reklamfilmen.

Det finns massor av låtar i precis samma stil på Spotify.

http://sv.wikipedia.org/wiki/Y...

ANNONS: