Har letat hur länge som helst efter låten som spelas i norrlands guld reklamen när dom kastar frisbee, men utan resultat. Någon som vet vad den heter?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Låten i frisbee reklamen
Nästa efterlysning →tor, 10 mars 2011 kl. 18:49
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
lör, 12 mars 2011 kl. 00:19
Stort tack för svaren, som jag har letat.
Anonymous,
fre, 11 mars 2011 kl. 01:58
aa Precis
Anonymous,
fre, 11 mars 2011 kl. 02:37
Det är Yngve Stoor eller någon okänd sångare som imiterade hans stil och gjorde en kort låt till reklamfilmen.
Det finns massor av låtar i precis samma stil på Spotify.
Anonymous,
fre, 11 mars 2011 kl. 02:39
Det är Yngve Stoor, han dog 1985. Han spelade in hundratals låtar och det finns nästan inga texter på nätet, tror också att det är en reklamlåt där man "snott" stilen. Testa plattan "Jul med Yngve Stoor", kult som fasen. :-)
Mvh
/Marcus