ikea musik med köksreklam

Nästa efterlysning →

tor, 24 februari 2011 kl. 14:39

i reklamen som går nu feb finns texten " För varje 10,000 du handlar kök för etc... vad heter musiken

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

tor, 18 februari 2016 kl. 21:42

Down in

Anonymous,

tor, 24 februari 2011 kl. 20:39

Den med familjen i köket som anstränger sig så för att göra mos och korv?

I den är det i alla fall "Big Noise from Winnetka", det är en gammal jazzlåt som finns i flera olika inspelningar.

Mvh
/Marcus

Anonymous,

ons, 2 mars 2011 kl. 01:52

Gött mos Marcus!!!!!!!!!!!!

ANNONS: