i reklamen som går nu feb finns texten " För varje 10,000 du handlar kök för etc... vad heter musiken
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
ikea musik med köksreklam
Nästa efterlysning →tor, 24 februari 2011 kl. 14:39
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
tor, 24 februari 2011 kl. 20:39
Den med familjen i köket som anstränger sig så för att göra mos och korv?
I den är det i alla fall "Big Noise from Winnetka", det är en gammal jazzlåt som finns i flera olika inspelningar.
Mvh
/Marcus
Anonymous,
ons, 2 mars 2011 kl. 01:52
Gött mos Marcus!!!!!!!!!!!!
Anonym,
tor, 18 februari 2016 kl. 21:42
Down in