Vad heter låten i nyaste 3 reklamen?

Nästa efterlysning →

tis, 1 februari 2011 kl. 18:46

Det är väl ingen direkt text i låten, reklamen handlar om smartphones och i slutet så är det ett litet rymdskepp som flyger iväg:) den visas på kanal 3. Någon som kan hjälpa mig?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

tor, 3 februari 2011 kl. 02:52

Musiken är gjord speciellt för reklamen om det är den där en kille går igenom ett slags labb och sen går in i en slags sluss/rymdskepp.

Anonymous,

fre, 4 februari 2011 kl. 05:03

Nej det kan inte stämma då jag har hört låten för ca 2-3år sedan i ett helt annat sammanhang / Zibbi1

Anonymous,

fre, 4 februari 2011 kl. 07:26

Då måste det vara en annan reklamfilm du menar än den jag skrev om. För i dom nya reklamerna för TRE vet jag att det är reklammusik dom använt sig av.

:-)

ANNONS: