Det är väl ingen direkt text i låten, reklamen handlar om smartphones och i slutet så är det ett litet rymdskepp som flyger iväg:) den visas på kanal 3. Någon som kan hjälpa mig?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Vad heter låten i nyaste 3 reklamen?
Nästa efterlysning →tis, 1 februari 2011 kl. 18:46
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
fre, 4 februari 2011 kl. 05:03
Nej det kan inte stämma då jag har hört låten för ca 2-3år sedan i ett helt annat sammanhang / Zibbi1
Anonymous,
fre, 4 februari 2011 kl. 07:26
Då måste det vara en annan reklamfilm du menar än den jag skrev om. För i dom nya reklamerna för TRE vet jag att det är reklammusik dom använt sig av.
:-)
Anonymous,
tor, 3 februari 2011 kl. 02:52
Musiken är gjord speciellt för reklamen om det är den där en kille går igenom ett slags labb och sen går in i en slags sluss/rymdskepp.