Är det någon som vet vad för låt de använder i VW's senaste (jan 2011) reklam ?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Volkswagen januari 2011
Nästa efterlysning →fre, 7 januari 2011 kl. 14:19
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 31 januari 2011 kl. 06:41
Stämmer. Det är musik som skapats bara för reklamfilmen. /M
Anonymous,
sön, 9 januari 2011 kl. 03:04
Det verkar vara musik skapat för reklamen som inte kommer att bli utgiven.
"Passat? Bulbs" - Gareth Williams & Ed Dunne