Volkswagen januari 2011

Nästa efterlysning →

fre, 7 januari 2011 kl. 14:19

Är det någon som vet vad för låt de använder i VW's senaste (jan 2011) reklam ?

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

sön, 9 januari 2011 kl. 03:04

Det verkar vara musik skapat för reklamen som inte kommer att bli utgiven.

"Passat? Bulbs" - Gareth Williams & Ed Dunne

Anonymous,

mån, 31 januari 2011 kl. 06:41

Stämmer. Det är musik som skapats bara för reklamfilmen. /M

ANNONS: