Jag undrar om någon vet vad låten till den nya Fastighetsbyrån-reklamen heter? Det är svårt att beskriva reklamen men den är ganska lång och pendlar mellan olika handlingar. Reklamen går, om jag inte minns helt fel, på TV4.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Fastighetsbyrån TV-reklam
Nästa efterlysning →mån, 3 januari 2011 kl. 00:02
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
mån, 3 januari 2011 kl. 06:12
Gissar att du menar reklamfilmen med Huey Lewis and the news låt "Power of love".
Anonymous,
mån, 3 januari 2011 kl. 23:54
Åh, det var precis den jag menade ;) Tack så jättemycket! :D
Anonymous,
mån, 3 januari 2011 kl. 06:13
Reklamen som den låten är med i finns här:
http://www.facebook.com/video/...
Anonym,
lör, 6 februari 2016 kl. 12:00
the power of love