Fastighetsbyrån TV-reklam

Nästa efterlysning →

mån, 3 januari 2011 kl. 00:02

Jag undrar om någon vet vad låten till den nya Fastighetsbyrån-reklamen heter? Det är svårt att beskriva reklamen men den är ganska lång och pendlar mellan olika handlingar. Reklamen går, om jag inte minns helt fel, på TV4.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonym,

lör, 6 februari 2016 kl. 12:00

the power of love

Anonymous,

mån, 3 januari 2011 kl. 06:12

Gissar att du menar reklamfilmen med Huey Lewis and the news låt "Power of love".

http://www.youtube.com/watch?v...

Anonymous,

mån, 3 januari 2011 kl. 23:54

Åh, det var precis den jag menade ;) Tack så jättemycket! :D

Anonymous,

mån, 3 januari 2011 kl. 06:13

Reklamen som den låten är med i finns här:
http://www.facebook.com/video/...

ANNONS: