Vad heter låten som spelas i den nya Lindex reklamen? Den där en tjej går runt i en kimono.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Nya Lindex reklamen
Nästa efterlysning →tis, 7 december 2010 kl. 22:22
tis, 7 december 2010 kl. 22:22
Vad heter låten som spelas i den nya Lindex reklamen? Den där en tjej går runt i en kimono.
ANNONS:
Anonymous,
ons, 8 december 2010 kl. 04:17
to love somebody, Bee Gees