Halo : Reach

Nästa efterlysning →

lör, 11 september 2010 kl. 21:13

Vad heter låten som är i Halo : Reach reklamen? Det som spelas låter så himla bra så jag måste få veta

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

lör, 18 september 2010 kl. 19:18

Soundtrack till halo finns på iTunes men jag vet ej vilken
av de låtarna som e just denne låt som du söker om den ens finns med på soundtracket?!

Andreas,

sön, 12 september 2010 kl. 15:35

Är det här reklamfilmen ni syftar på?

<object width="640" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/w0iXs..."></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/w0iXs..." type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="640" height="385"></embed></object>

Om inte, kan ni söka upp den på Youtube?

Anonymous,

sön, 12 september 2010 kl. 17:22

Jag tror att låten heter "Deliver hope". Finns bara på youtube just nu men tror den skulle släppas den 28 september. Sök lite på namnet så hittar ni den!

Anonymous,

sön, 12 september 2010 kl. 04:11

Undrar det med, hoppas nån vet för det är en sån vacker låt som man bara vill höra mer av

gabrielito,

tis, 14 september 2010 kl. 20:44

http://www.youtube.com/watch?v...

ANNONS: