Nån som vet vad det är för låt som dom sjunger i den nya canon reklamen? den där sjunger typ ''min mamma sa då'' någonting?
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Kameran Canon reklamen
Nästa efterlysning →tis, 27 juli 2010 kl. 20:59
Anonymous,
ons, 28 juli 2010 kl. 18:50
SEGLAREN- MONTY