Vilken låt är det som spelas i den nya gröna lund-reklamen om att de nu har 6 berg-och-dal-banor. med färgglada "grässtrån" som växer ur marken och åker runt.
- Denna efterlysning postades för över ett år sen och kan vara inaktuell
Gröna lund
Nästa efterlysning →tis, 11 maj 2010 kl. 18:47
Föreslå en låt...
Lämna en kommentar...
Svar
Anonymous,
ons, 12 maj 2010 kl. 02:23
Var också en som ville veta, kände igen den men kunde inte komma på namnet, tack vare track id i mobilen så tog den det efter flera försök. "Hellacopters - By the Grace of God".
Anonymous,
tor, 13 maj 2010 kl. 04:12
åh! jag letade också efter den låten! taack :)
Anonymous,
ons, 12 maj 2010 kl. 01:38
vill gärna också veta