Gröna lund

Nästa efterlysning →

tis, 11 maj 2010 kl. 18:47

Vilken låt är det som spelas i den nya gröna lund-reklamen om att de nu har 6 berg-och-dal-banor. med färgglada "grässtrån" som växer ur marken och åker runt.

Föreslå en låt...

Lämna en kommentar...

Svar

Anonymous,

ons, 12 maj 2010 kl. 01:38

vill gärna också veta

Anonymous,

ons, 12 maj 2010 kl. 02:23

Var också en som ville veta, kände igen den men kunde inte komma på namnet, tack vare track id i mobilen så tog den det efter flera försök. "Hellacopters - By the Grace of God".

Anonymous,

tor, 13 maj 2010 kl. 04:12

åh! jag letade också efter den låten! taack :)

ANNONS: